Lösa boliner

11 Feb

Någon undrar när jag ska börja skriva bok, vill se tidsplan, delmål, skojar om strukturerade exceldokument med tusen flikar och färger.

Jag vet inte vem jag är. Jag vet inte om jag är singel eller inte, om jag är fru eller flickvän eller ligg. Jag vet inte vad den här bloggen är. Ska jag stå på seriösa analys-benet eller på kuken i fittan-benet? Jag vet inte om jag måste välja. 

Jag vet inte vilken bok jag vill skriva. Eller vilken bok jag kan skriva. Jag vet inget alls om något alls och jag är så väldigt trött på lösa boliner och mittemellanlägen och att låta saker bero.

Ett svar to “Lösa boliner”

  1. Sjumilakliv 20 februari 2010 den 16:46 #

    Du, du behöver inte välja. Vore jag dig, skulle jag publicera bloggandet rakt av. Från början till… vad som nu blir slutet.

Kommentera

