”Jag ska tänka annat nu”

20 Feb

Någon säger:
jag är åter rädd för dig

Jag säger:
varför?

Någon säger:
det här med att ligga och så

Jag säger:
du måste vara mer specifik än så

Någon säger:
att om vi ses vill jag nog ligga med dig och det är inte bra
då blir jag rädd
för mig
och dig

Jag säger:
jag föreslog en meetup och du dissade det totalt
trodde inte du ville ses

Någon säger:
tydligt exempel
du fattar?
att du har egen lya nu och så gör det lättare att ligga med dig och då blir jag rädd

Jag säger:
det har du rätt i

Någon säger:
det vore jättekul att ses
vi behöver inte utgå från att det blir ligga bara för det

Jag säger:
det har jag aldrig utgått från

Någon säger:
jag har utgått från det
ses = ligga
jag ska tänka annat nu
inte vara rädd
kolla med Dräng-Jenny också, han är säkert på

Jag säger:
ja den slampan

Någon säger:
han verkar trevlig

Jag säger:
en sån man vill ligga med

Någon säger:
det är bra med Dräng för det blir mindre liggasug då
mindre sugen att ligga med en dräng

Jag säger:
allt för att ditt liggasug ska bli mindre

Någon säger:
det här kan du blogga, byta mitt namn mot Någon

Jag säger:
det ska jag fan göra

Någon säger:
jag gillar det där med Någon

Jag säger:
jag med
det ger frihet
mindre risk att trampa folk på tårna

Någon säger:
och att vi som läser försöker eller tror oss veta vem Någon är
det är smart

Jag säger:
mm
jag är smart
och kåt
närå

Någon säger:
*rädd*

Kommentera

