Jägaren och bytet

10 Mar

Någon säger:
du gillar det förbjudna rätt mycket va?

Dräng-Jenny säger:
japp
jakten
det är min grej

Någon säger:
med mig var det ju inte mycket till jakt?
inte när vi låg stadigt iaf

Dräng-Jenny säger:
nä, men det var redigt gött ändå

Någon säger:
tyckte jag med

Dräng-Jenny säger:
det är ju inte BARA jakten jag går igång på, men jag har svårt att LÅTA BLI jakten när möjligheten att jaga finns

Någon säger:
cougar!
vilddjur

Dräng-Jenny säger:
yea
men jag har ingen tävlingsinstinkt what so ever när det kommer till annat

Någon säger:
prioriteringar ju
ligga > allt annat

Dräng-Jenny säger:
tummen upp för det alltså
men det är faktiskt lite intressant att jag inte alls är någon tävlingsmänniska, bryr mig inte ett skit om vem som vinner i sällskapsspel och tävlingar och sånt
men när det kommer till ligga så kan jag vara hur strategisk som helst
och jag kan lura på mitt byte länge om det behövs

Någon säger:
the female cougar stalks it’s prey for more than two hours before she decides to strike

Dräng-Jenny säger:
hahaha, två timmar är ingenting
men jag kan ju seriöst gå omkring och vänta på perfekta tillfällen, droppa smågrejer som kan tolkas som inviter, avvakta, se till att finnas på rätt plats vid rätt tidpunkt, skapa lägen osv
LÄNGE
hehe
gött ligga har egentligen inget med jakten/spelet att göra alls inser jag nu
det är två olika saker

För det är verkligen två olika saker för mig. Jakten är en sak och bra sex är något helt annat.

En god jakt behöver på intet sätt betyda att bytet är en god match i sängen. Och jakten behöver inte ens leda till ligga. Jakten har ett värde i sig. Att få vara strategisk, spela korten rätt, hinta, lägga ut krokar, testa, gå all-in vid precis rätt tillfälle – det underhåller mig. Sedan skulle jag rent teoretiskt kunna nöja mig med att få mina liggintentioner bekräftade och inte omsätta dem i praktik. Det skulle kunna räcka med att mitt byte bekräftar att han vill ha sex med mig. Då har jag nått dit jag ville.

Rent teoretiskt alltså. Sedan är det ju lite för gött att ligga för att man ska låta det stanna vid teori. Men men.

Kommentera

