Ligga lågt med liggat

7 Apr

Så jag svarar Fjäll-Någon att jag har funderat lite fram och tillbaka och kommit fram till att jag gillar hans stil som fan och att han hörde av sig var något jag själv hade kunnat göra. Jag skriver att jag gärna ses för en öl men vi att får nog ligga lite lågt med liggat. Jag avslutar med:

”Om det är ett för dåligt erbjudande, så är det helt okej för mig. Jag tar det som en man etc osv.”

Och jag får inget svar.

Ett svar to “Ligga lågt med liggat”

  1. emster 07 april 2010 den 19:44 #

    han kanske inte tog det som en man?

Kommentera

