Ett tillräckligt bra erbjudande

8 Apr

Fjäll-Någon hör visst av sig ändå. Och han svarar på ett sätt som får mig att faktiskt bli lite intresserad.

”Det är klart vi ska ta en öl! Jag befinner mig i ett läge där jag gör allt jag inte gjort på 2,5 år, särskilt att träffa folk jag inte känner.”

Det känns som att vi sitter lite i samma båt, han och jag. Och när ett tillräckligt bra erbjudande kommer förbi – då nappar man.

Det finns inget att förlora.

Ett svar to “Ett tillräckligt bra erbjudande”

  1. masha 08 april 2010 den 13:40 #

    bah testa liksom, han e ju skitnajs som person, iaf det jag hittills erfarat.

Kommentera

