Sluta ligga

15 Apr

Jag måste sluta ligga med folk. Asså ”folk” som i ”random människor jag knappt ens är sugen på”.

Nu var jag visserligen sugen, den här gången. Men jag kan inte säga att jag bryr mig om Någon. Ska jag vara ärlig så är jag inte helt säker på vad han heter i förnamn, även om jag har en kvalificerad gissning.

Men det är ju liksom så gött. Och enkelt. Och roligt. Och han var lång och stark och ung och len och hade stora händer och en piercad bröstvårta. Och när vi legat klart sa han:

-Inte en chans att du är 28. Du är typ ett år yngre än jag.

-29, rättade jag honom. Jag fyller 30 i år.

Och så somnade jag med Någons hand på min rumpa.

Men jag borde sluta ligga med folk. Dels borde jag sluta ligga med snubbar som umgås i samma kretsar som varandra. För förr eller senare kommer det slå tillbaka på mig, jag kommer linda in mig i draman och intriger och jag kommer att få dåligt rykte. Fast jag så gärna vill skita i vad folk säger så kan jag inte det.

Dels borde jag sluta ligga utan kondom. Det händer inte ofta att jag struntar i det, men den här gången blev det så. Det är oansvarigt och svindumt och så jävla onödigt. Det är slut på det nu.

3 svar to “Sluta ligga”

  1. Isabelle Ståhl 16 april 2010 den 09:30 #

    but why!? strunta i 1800-talet!

  2. Gustav 16 april 2010 den 10:03 #

    Haha Isabelle din hedonist. Nyblivna singeln ba ”liiiigggg!” 1800-talet wish they had kondom btw.

  3. Dräng-Jenny 16 april 2010 den 12:03 #

    Jag VET. Kan inte låta bli att nojja ändå. :(

Kommentera

