Inte som förr

9 Jun

Som i förbifarten berättar 44-åringen (som blivit 45-åringen) att han kommer till Stockholm nästa vecka och gärna vill ses. Torsdagen passar honom bra.

”Okej”, svarar jag.

Man vill ju inte gå miste om ett gratis ligg liksom. Men det känns inte i närheten av lika mycket som det gjorde förr. Det har kommit annat och andra emellan, och när han var borta på sin långresa så svalnade allt.

Inte så att jag inte ser fram emot att träffa 45-åringen (stor kuk). Men jag tvivlar på att det kommer bli som sist vi sågs, i bäddsoffan, i sunklägenheten, på Horgatan. När jag kom av blotta tanken på hans kropp mot min.

2 svar to “Inte som förr”

  1. Sminkfitty 12 juni 2010 den 10:17 #

    Gratis ligg? Brukar du betala ibland? Vi måste ses snart tror jag.

Kommentera

