Det bara blev så

26 Jun

På tisdagen har vi snacket om vilka ”regler” som gäller och jag stannar över natten. På onsdagen ses vi i parken och hånglar inför primatpolarna. På torsdagen möts vi upp några kompisar och dricker öl på en pub. Sedan följer jag med honom hem. På fredagen hinner jag vara hemma i två timmar innan vi ses igen i en park, och hänger där hela kvällen och natten. I taxin på väg därifrån diskuterar vi om vi ska åka till honom eller till mig. Det är närmare till honom, men jag har större säng.

– Helgen är ju lång, säger han. Vi kan sova hos mig inatt så sover vi hos dig imorgon.

Jag vet inte riktigt hur det blev såhär.

Kommentera

