Svårt att skilja på

28 Jun

– Blanda inte ihop det här nu, säger kloka Någon. Du hade aldrig känslor för 100 kg lammkött, glöm inte bort det. Du är arg på honom för att han betedde sig som ett svin, men blanda inte ihop det med riktiga romantiska känslor.

Och kloka Någon har förstås rätt. Även om det är svårt att skilja på in the heat of the moment så är det ju faktiskt så. Jag hade aldrig kunnat bli kär i honom.

Det gör mig inte mindre arg, men det gör mig kanske mindre ledsen.

Ett svar to “Svårt att skilja på”

  1. sara jay 29 juni 2010 den 07:25 #

    nu har jag ju missat en veckas uppdatering pga av lite anledningar men OJ som jag känner igen stationen. Det här med kakan alltså, den är svårattakerad. Men ja, som du själv fått tänkte: glöm honom och ligg med någon fullt ut, då kommer du glömma hur han är desto mer.

Kommentera

