By cock I mean blogg

4 Aug

Ni kanske undrar varför jag inte skriver. Det finns en enkel och ändå så komplicerad förklaring.

Någon har cockblockat mig. Om man med cock menar blogg. Jag är  bloggblockad. Någon som jag dejtar läser drängbloggen och därför kan jag inte skriva fritt. För innan jag skriver något här så måste jag ta diskussionerna med honom. Jag ska göra saker i rätt ordningen den här gången, i detta mitt nya liv.

Prata först, blogga sedan. Så ska det vara.

2 svar to “By cock I mean blogg”

  1. Tobias 04 augusti 2010 den 15:18 #

    Men hallå! Är det inte ‘Blog before hoes’ som gäller?

Kommentera

