Vad

22 Sep

Jag får veta att det sjukt värda smset jag fick från Aslan andra gången vi träffades inte var skrivet av honom själv, utan av hans kompisar. Vilket jag i och för sig redan misstänkt, eftersom det är lite väl ”rättframt” för att vara honom. Jag börjar läsa sms i min utkorg vid ungefär samma tid, och hittar ett som jag skickat till Någon samma dag som jag träffat Aslan för första gången.

”Så jävla het. Sätter en halv månadslön på att jag lagt han innan sommarn är slut.”

Kommentera

