Det nyaste och sexigaste

26 Jun

Den här bloggen utger sig för att ha en touch av kuken-i-fittan, vilket den av integritetsskäl inte har levt upp till det senaste året. Kanske borde den jäveln bättra sig, kanske inte.

Men jag skulle kunna bjuda på det nyaste och förmodligen sexigaste minne jag har. Jag skulle kunna bjuda på fingrar som borde veta bättre, på varma andetag och kvävda stön i nacken, på trosor som dras ner av hetsiga händer och en lust som varken kan eller vill vänta. Jag skulle kunna göra det.

Jag skulle också kunna stanna där. Även om vi inte gjorde det.

Kommentera

