Skitåret 2011

14 Nov

2011. Det riktiga jävla skitåret.

Året då lillasyster blev sjuk, då lillebror blev dumpad en vecka innan sitt bröllop, då pappa helt utan förvarning plötsligt lämnade mamma efter 40 år, då jag tvingades byta till en sämre arbetsgivare och då jag inte fick bo kvar i min andrahandslägenhet.

Året då jag kompromissade så mycket att jag nästan försvann. Året då jag och Aslan dunkade våra huvuden blodiga i desperata försök att få vårt förhållande att fungera. Året då vi sträckte oss så långt vi bara förmådde men ändå inte nådde till en gemensam plats.

Året då vi försökte allt men inte kunde komma fram till en lösning där vi båda mår bra. Året då vi gjorde slut.

Skitåret 2011, försvinn och kom aldrig mer tillbaka.

2 svar to “Skitåret 2011”

  1. sara shotgun 15 november 2011 den 07:44 #

    åh nej… va tråkigt. Sitter i samma båt och har just brutit efter fem år. fy fan 2011- året from hell

  2. It's all gonna be fine 15 november 2011 den 11:55 #

    PISSLIV. PISSÅR:

    KRAM

Kommentera

